Hallelujah

då har jag sett senaste avsnittet av OTH. lika bra som vanligt och att en av världens bästa låtar var med gör inte saken sämre. Kate Voegele sjöng Hallelujah och det var hur bra som helst! Låten ger mig rysningar och det är så himla känsloladdad så det finns inte. Det KAN jag inte vara ensam om att tycka..?

nu ska jag ta mig emot bussen, som går vid halv och kolla lite på stan innan jobbet.
posten hade inte kommit än(!) så att jag har ingen aning om varken min bikini från halens har kommit eller min one tree hill box. får väl bli en överaskning när jag kommer hem.

nu vidare till stan.
ciao

Kommentarer
Postat av: Mickis

Så skönt med bara lediga helger! Hihi! Hur går det med körningen då?

2008-05-13 @ 15:56:37
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0