I made it

Sjukt stolt över mig själv idag. Jag klarade frukten idag, helt själv i 5 timmar, och det ser inte totalkaos ut!
gick faktiskt bra, förutom när allt dog samtidigt typ, då va de inte kul.

annars så var vi hos emelie igår, vi blev bjudna på mat och så. riktigt gott och en riktigt rolig kväll, som innehöll många skratt och intressanta samtal.
imorgon så är det jobb igen, jag är som sagt ledig en dag denna vecka, onsdag, och då ska jag nog åka med mamma till stan och handla lite tänkte jag.

annars så är veckans to-do följande:

Måndag:         Jobb 12-19.05
Tisdag:           Jobb 12-19.30
Onsdag:         Ledig
Torsdag:         Jobb 15-20.05
Fredag:           Jobb 16-21.15
Lördag:           Jobb 8-18.30 + 70 års kalas
Söndag:          Jobb 11-19
mer saker kommer säkert komma in i planeringen men detta är vad jag kommer på justnu .

sovdags, imorgon får jag sova ut lite :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Såg din kommentar hos mig. Maila mig så kan vi diskutera vidare om hur du vill ha din design. Är så svårt att hålla reda på sånt här i kommentarerna :)

2008-05-05 @ 12:14:35
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0