Materialist javisst!

nu har vi grillat här hemma, riktigt gott var det!

jag har kommit på en sak, eller ännu en sak. Som den materialist jag är (för det ÄR jag), så är det mycket saker jag vill ha, och tänker köpa när jag har massa pengar över. Jag är galen i saker :D
- en sodastream
- ny kamera, helst digital system eller något så det blir bästa kvalitet
- en epilator (efter många om och men så ska jag införskaffa en ändå)
- en ipod
- en ny freesch mobiltelefon

gosh, det är dags att börja spara lite pengar tror jag.

ikväll ska jag bara ta det lugnt vid tv'n. Funderar på om man ska kolla Runaway Bride på kanal 9, jag har sett den massor med gånger, men den är faktiskt ganska så bra =) ..

16 dagar darl, jag längtar efter Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0