nattliga inlägg osv.

såklart hade jag världens lust att skriva ett inlägg inatt, när jag inte kunde sova. klockan halv 2 satt jag och skrev ihop ett jättelångt inlägg. men gick det publicera? nej så klart inte. så jättetjurig som jag blev så orkade jag inte skriva om det. så då fick det vara...tråkigt när man har ett bra inlägg liksom..

idag är det körning och jobb på schemat. mitt schema idag är fullt ändå känns det som, måste försöka styra upp hur jag ska göra imorgon också. så när jag kommer hem så är det bara att packa ihop mig för imorgon. blir till att göra sig klar på jobbet och käka i knivsta?

fick veta en del intressant på jobbet igår.. haha. spännande för mig som ändå är ganska så ny.

nu ska jag slänga i mig lite frukost sen så går bussen.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0