resa, lägenhet & Veet vax

nu sitter jag här igen, sjukt vad enkelt det är att logga in och bara printa ihop ett inlägg .

nu kommer även snart hela resan vara betald, och jag längtar som en tok. ska bli så himla skönt att komma iväg och komma till värmen. inte för att vi har det kallt här, men att komma till en annan värme ska bli så underbart. jag har galet höga förväntningar på den veckan så nu hoppas jag att de kommer leva upp till dem.

en annan sak jag inte berättat är att jag är på gång med lägenhet kanske. Jag hoppas på att bli kontaktad för visning på en lägenhet i svartbäcken. 2a på 61 kvm några minuter från centrum. kan ju knappt bli bättre? tråkigt bara att det är en hyres, vill ju köpa bostadsrätt jag , just för att känna att det är lite av en investering. får se om de blir något av med det. iallafall så blir det ingen flytt på 2 månader minst. men hoppas kan man alltid göra = ) . kom även på att jag inte berättat för A om lägenheten, borde nog göra det. han blir så sur när han får veta saker sist :P

jag orkar inte lägga upp bilder på dagens shopping idag, så de kommer nog imorgon istället! ska även ner på H&M innan jobbet och kolla på jeanskjol tänkte jag, är sugen på att köpa en men hittar inga snygga någonstans. Men H&M brukar ju ha allt, ellerhur?

Har testat Veets vax idag, och fyf*n vad det var pain. Inget att rekommendera eftersom det inte ens blev något bra resultat. Stor tummen-ned för den iallafall. ett dumt köp som inte kommer köpas igen. Har ni andra några bra tips kanske? Såå jobbigt att raka benen (jag är lat, javet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0