solig dag & ett glatt humör

solen skiner och jag kan inte vara annat än glad =) . jobbade imorse 7-13, var själv i mejeriet trots att jag fått höra innan att både andreas och anders skulle vara där också. men men det gick ju bra ändå tror jag , lät så på henke när han kom o tog över vid 1 iallafall . :) Klart godkänt och då är det riktigt kul att jobba =) .

imorgon blir det 13-21.15 jobb, och jag kan knappt förstå att det redan är fredag. i och för sig så är jag inte ledig förrän på måndag men ändå. är även ledig nästa helg så kanske kan bli en liten utgång med tjejerna då? det var alldeles för längesen och skulle vara trevligt. är väldigt sugen på restaurang osv också men det får jag väl försöka dra med A på .

ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska lägga mig ute i solen nu en stund tror jag. såg att min jacka från H&M kommit också så jag kanske hämtar ut den =) ska även kolla runt lite på bikinis, för som sagt så har jag inte hittat någon i stan som passar mig. Så det är bara börja kolla runt lite på nätet och förhoppningsvis klicka hem någon därifrån :)

förresten så måste jag bara fundera på vad Kenza gjort med sin blogg. H&M:s reklam där var inte direkt fint ju. dåligt placerad. usch. gillar inte!

uppdaterar lite senare =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0