solskeeen!

Solen lyser och jag är glad. visst blir man glad i det här vädret? :) .
idag fyller även min syster år, som jag tidigare berättat och vi var uppe och sjöng och gav paket imorse, sen somnade jag om och vaknade vid typ halv 11 . haha .

idag ska jag in till stan lite tidigare på jakt efter min den där tunikan som jag letat mig tokig efter, nu vet jag att den ska finnas i butik, iallafall i Borås, så jag hoppas att den även finns här. Någon som vet kanske?



I övrigt så är det jobb, 15-20 som gäller, jobbar väldigt lite den här veckan och de känns lite konstigt måste jag säga =P är ju van med att jobba uppåt 40 timmar varje vecka.. men men, anledningen till att de inte blir så är ju att jag ska träffa min älskade A :) På torsdag kväll efter jobbet åker jag ner, så klockan 21.10 är jag framme =) . längtar! att jag sedan har en bra helg därnere att se fram emot är ju ännu bättre. Fest på fredagen, och grillning med nära och kära på lördagen, jag hoppas nu bara att A har sagt till alla... ! annars så ser jag till att han gör det inom en snar framtid =) .

nu är de dags att hoppa ut i solen lite innan jag åker iväg . lapa i sig all sol som man kan få ;) .

so long!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

aa det är de ;D

2008-05-27 @ 20:16:06
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: GGG

vilken fin tunika där, hoppas du hittade den.

tror förresten att du skulle gilla iloveboras.se - roligt boråssnack helt enkelt! kolla in :)

2008-05-29 @ 17:24:06
URL: http://iloveboras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0