Helg + en massa shopping

Charlotte Perelli gick till final, woosh vilken succé. Är hemskt trött på ESC nu, skönt att det snart är över.. :)

det blev inget åland idag, men åkte till stan med mamma & har shoppat loss lite :) kommer lite bilder på mina nya & gamla köp, bilder som legat i kameran länge :P





1. Vita tofflor, Skopunkten
2. Svarta 3/4 byxor, Vero Moda
3. Svarta skor, Skopunkten
4. Beige kavaj, H&M
5. Blå "ballerina", Skopunkten
6. Jeanskjol, Halens
7. Bikini, H&M
8. Bikini, Halens
9. Plånbok, Wedins


Såå. det var en del kände jag . haha , måste nog sluta handla ett tag nu..

ikväll blir det iallafall kalas hos Ewa & Mårten, och imorgon förmiddag jobb.. vill gå ut imorgon kväll tror jag.
Någon som är på?



Kommentarer
Postat av: Mickis

JAG VILL LEKA MED ANNIKA! :D

2008-05-24 @ 14:48:13
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0