Förväntningar

Sköna lediga dag, verkligen!
Jag har hunnit med att kika på lägenheten idag, jag vet mer imorgon och för att inte skapa några förhoppningar för mig själv så väljer jag att än så länge utelämna allt här. Har även varit på Chilli och hittat mängder av grejer jag ska köpa sen.

Eftermiddagen blev fika hos Ewa och Mårten, vilket var trevligt och det är alltid spännande att se hur mycket de hinner med sitt hus. Mer och mer för varje gång.

ikväll blir det först tacopaj, mums! Sedan lite mörk choklad och titta på tv. Ensam mamma söker blir det nog allt eftersom en av mammorna ska till Turkiet, jag vill drömma mig lite tillbaks!

men nu dukning.
justja, måste in till jobbet och fixa också.
later!

Kommentarer
Postat av: Mickis

ensam mamma soker! Hur gar det for dem? saknar alla program jag foljde;) Bor med 5 brudarn nu, sa jag saknar mina egna tjejer extra mycket! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0