Fredag

Min lediga dag är nästan slut, och ändå har jag ju hunnit med en del, blev en tur till IKEA och köpte min sänghylla/gavel eller vad man ska kalla det, bilder kommer upp när det är klart, nu är ju rummet nästan helt klart ju. får se hur länge jag blir kvar där, förhoppningsvis inte länge alls ;) .

Kollat på Idol, pluggat, varit i stan m.m. Det har vart fullt upp.
Imorgon är det jobb klockan 7-16 så det är bäst att gå och lägga sig snart, tråkigt en fredagkväll, men imorgon blir det nog mer drag, I hope. Sjukt utgångssugen så det blir nog något åt det hållet ändå. Blir skoj!

Men nu har jag en sänggavel att montera ihop, och det var en 10 miljarder olika bitar att montera, stod 3 delar, in my ass :)
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0