Fullt upp!

Förlåt, jag har varit superdålig på att blogga senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte haft tid.
Andreas har varit här i helgen, och vi har hunnit med en massa saker. I fredags då jag var ledig, ja då var det en dag i stockholm som väntade. det blev massa shopping, kom hem med en ny jacka från Zara.
Fredagskvällen åt vi ute, blev kina. smarrigt!

Lördagen var det dags för festligheter, Michaela som åker till australien ( :( ) hade lite avskedsfest, och så var det halloween fest på ängby, så där hamnade vi till slut, Riktigt roligt att träffa lite folk som man inte träffat på alldeles för länge.

imorgon åker min älskling hem igen, vilket känns jättetråkigt. Men då har jag iallafall tid på mig att försöka köpa en present till honom. Vad ger man till någon som fyller 20?

Kommentarer
Postat av: Mickis

sådärja!:D



2008-11-03 @ 05:00:47
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0