Sanningen om Gömda?

Nu är jag sådär trött igen . Ikväll måste jag plugga massa truck. jag orkar inte, jag har massa tv som jag vill se, och även SATC filmen som fortfarande ligger i sin påse där i fåtöljen. Men nej, truck går först

Jättetrevlig dag på jobbet, verkligen, hunnit med mängder :)
Imorgon är det jobb igen, mycket trevligt :)

Annars då?
Justja, jag bara måste kommentera denna saken jag läste på en blogg. En kvinna vid namn Monica Antonsson har startat en blogg i syfte med att marknadsföra sin kommande bok som handlar om Gömda & Asyl osv. Ni vet böckerna om Maria Eriksson som Liza Marklund varit med och skrivit. Bloggen avslöjar en del om vad boken kommer handla om, och det är en hel massa saker som att Mia Eriksson inte allt är som  i boken, saker man inte fått veta osv.
Boken kommer att heta Sanningen om Gömda, och kommer ut i december. Jag känner att jag iallafall vill läsa den, jag vet inte alls vad jag ska tro på när jag läser detta. Men det är lite spännande med alla dessa teorier.. om det nu är teorier. Här har ni iallafall bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0