Underbart o va ledig!

Jag är fått en flitig läsare! Min kära vän Michaela som befinner sig i Australien är den enda som är duktig o kommenterar, vilket är hur kul som helst
och på begäran från henne så tänkte jag försöka uppdatera lite mer intressant! ;) Okey, here we go!

Jag är ledig idag, och imorgon, mycket skönt! Kollade Idol som jag faktiskt följt ganska slaviskt iår av någon anledning (Robin E åkte ur, för er som inte vet) . Annars så somnade jag tidigt, hade tänkt gå ut eller så, men pallade inte och somnade alldeles för tidigt för att vara på en fredagskväll. Förstår inte hur man orkade skolan där man satt och lyssnade och tog in massa info hela tiden. Efter en halv dag med truckteori så var mitt huvud helt slut.

Idag har jag fixat bilen, tvättat , vaxat och polerat den. Yey! Den är superfin nu min lilla rallybil. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, jag är sugen på att gå ut igen. Lite folk ska ut , jag har messat runt lite och väntar på lite svar. Men ifall jag ska ut känns det som att en sväng in i duschen vore aktuell eftersom jag känner mig så sjukt ofräsch usch! Har gått i myskläder hela dagen, haft håret uppsatt och haft diadem, vilket medför att min lugg står rätt upp, inte vackert kan jag lova er!

Och imorgon, då är det dagen med stort D. Då ska jag på visning, för Den lägenheten. Ni vet den som jag bara älskar. Det står mitt namn på den redan. Vill verkligen ha den, tänker inte nämna var den ligger eller lägga ut några bilder förräns jag vet hur det blir.

Nu blir det duschen iallafall, sen får vi se vad som händer ikväll.
Hoppas det går bra med jobbsökandet Mic! ;)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoho! Vad kul att du skriver darling! Saknar er svenska brudar hur mycket som helst! :)



Hoppas det gar bra med lagenheten! For vi soker som fan, och jobbsokandet ar igang det med. Skriv mer sa gor vi ocksa det! :) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0