Ett försök till bättring

Här igen, för ett kanske lite mer innhållsrikt inlägg. Det var längesedan jag skrev ett, jag har faktiskt inte haft orken eller lusten. Men nu tänkte jag försöka ta tag i det på riktigt.

Dagarna ser för mesta dels likadana ut, jobbar och står i hela veckan, ledig fredag och varannan helg, dock inte denna ju. Idag så var det både konceptuppföljning och utvecklingssamtal, full rulle som vanligt! Allt gick bra för min del och fick massa bra besked :)

Väl hemma har jag bara tagit det lugnt. Trodde det skulle komma ett nytt avsnitt av 90210 men de har tydligen något uppehåll, och kommer inte förrän 28/10. Något att se fram emot.
One tree hill avsnittet såg jag iallafall igår, och det var riktigt bra, riktig feeling på det. Värt att se. (vilket jag iochförsig tycker hela serien är) . Ska även börja kolla min SATC box på allvar, får nog bli imorgon kväll, då det inte finns så mycket på tv, tror jag. Kansk blir något avsnitt ikväll eller så.

Imorgon blir det upp tidigare, ska vara på jobbet halv 7 och ordna ordrar, jefla julordrar som är miljoner saker. Men det är kul! Ledig sedan på fredag och då ska jag försöka få klippning, bilen ska på service, jag ska shoppa lite (hoppas jag får låna mammas bil om min inte blir klar) & jag ska nog även träffa Malin på en fika eller så. Trevligt trevligt!
På lördag efter jobbet är det IKEA som gäller, hellyeah!

Men nu innan sängen så blir det en fika, eller iallafall lite te.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0