På jakt!

Jag är på jakt efter en klänning, jag vet inte varför riktigt då jag verkligen inte är klänningsmänniskan. Äger 1 klänning och det var den jag hade på studenten. Men till saken hör att den är vit, och känner inte så passande justnu att använda, inte då hösten är på intågande och det vankas jul- och nyårsfester här framöver. Jag är just nu sugen på en svart klänning. Har bläddrat runt lite på diverse sidor och ändå hittat några stycken riktiga godbitar.

           


Är de inte underbara? Inte så speciella, men väldigt fina ändå tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Klänningarna var jätte fina :)

2008-10-24 @ 10:42:49
URL: http://maaariiie.blogg.se/
Postat av: MALIN Lindberg

hej! den sista klänningen var hur fin som helst. var har du sett den någonstans? blir ju ganska sugen själv på att köpa den:P kram

2008-10-24 @ 12:57:38
Postat av: Annika

Malin . Den sista är faktiskt från Gina :P

2008-10-24 @ 14:01:55
URL: http://tuvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0