kvällar som den här

Ohmy, vilken tråkig kväll jag har och har haft. Jag har verkligen inte gjort någonting. Kollade på matchen som inte var mycket att se, tänker inte ens säga vad jag tycker om Lagerbäck.
Nu ska jag ta mig ett bad eller något, sen så ska jag nog faktiskt gå och lägga mig. En sån rolig kväll har jag :) kul ? - inte direkt.

har just nu väldigt mycket jag skulle vilja skriva ner känner jag. Men jag kan inte sätta ord på vad det är. Känner just nu bara att jag behöver en förändring. Jag vill inte stå och trampa på samma punkt hela tiden, som jag gjort nu hur länge som helst. Jag är trött på vardagen och behöver lite spänning och förändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0