Fredag - färre uppdateringar

Färre och färre uppdateringar blir de, förlåt för de, men ibland orkar man bara inte.
Idag hann jag ner en snabbis på stan efter jobbet, köpte lite smycken, nagelgrejer och även 1 linne och 1 tunika. Linnet ska dock lämnas tillbaka eftersom jag ändrade mig. Funderar på att köpa en jeansväst istället, vad tror ni om det ?

Så imorgon, då jag ÄNTLIGEN är ledig, så måste jag in till stan, fixa bytet och sedan hem igen. Ta det lugnt hela dagen, och sen på kvällen är de partydags. Ska bli riktigt kul! Måste höra av mig till Annica under dagen bara, påminner mig själv genom att skriva här.

Jobbet idag - kanon! En riktigt mysig och supertrevlig dag när allt går som det ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0