Härligt trött

Hej, nu har jag kommit hem från första dagen på jobbet efter sjukdomen, och jag kan säga att jag känner mig såhär härligt trött. Ni vet, den tröttheten som kommer när man verkligen känner att man åstadkommit något bra och jobbat på riktigt bra. För det känner jag att jag gjort idag. Kanske inte jobbat överdrivet mycket, men för att komma direkt från att ha varit sjuk så gjorde jag en riktigt bra insats.

Imorse var det först utbildning på Scandic. Helt okej dag som spårade ur lite på slutet med casual fridays osv. Inget jag tänker gå närmare in på. Men kul var det. Sedan fick vi supergod frukost och lunch också. Gilla hotell :)
Camilla, Sarah & Kim åkte med mig till jobbet sen för vi skulle jobba. Slutade 4 och var hemma för typ en timme sen. Skönt att ha egen bil så man kan dra sig därifrån lite när man känner för det, inte behöva passa in med bussar osv.

Ikväll ska jag måla mitt rum. Faktiskt så är det så att min syster målar justnu så då håller jag mig borta. Det blir bra säger alla andra så jag får väl gå in där och titta om en stund. Först ska jag nog ta mig en liten powernap eller något. Tycker ni att de hjälper? På mig funkar dem perfekt, men det finns tydligen massa folk som bara blir ännu tröttare av dem.

Nu tänker jag inte skriva mer just nu, ska som sagt vila lite och proppa i mig C-vitamin i form av kiwi som jag köpte idag. Smarrr!


Kommentarer
Postat av: johannathåström

delta gärna i min tävling under kategori "tävling!" på min blogg :)

2008-09-11 @ 21:46:23
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0