Hyres!!

Jag har massor av saker som jag vill göra. Det mesta vet ni redan, för jag tjatar om det jämt och ständigt känns det som.
1. Jag vill flytta hemifrån.
2. Jag vill ha en ny mobil.
3. Jag vill vinna drömvinsten på lotto eller liknande
4. Jag vill bo med min Andreas.
Dessa saker står självklart utan någon inbördes ordning.

Men som sagt, en ny mobil är det jag känner justnu att jag kan ha råd med. För lägenhet är väl inte akutell just nu, iallafall inte köpes. Men ska börja kolla lite på hyres har jag tänkt. För det är väl kanske det jag får nöja mig med för ett tag iallafall.
Så, har ni någon hyreslägenhet på gång eller så, så hojta till, för jag är intresserad! :)

Nu ska jag och mamma iväg till doktorn snart.
Vill ha penicilin så att jag blir av med skiten :)
later!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ursnygg blogg! :)

Varför ska du ta pencelin?

Krya på dig :)

2008-09-09 @ 14:33:39
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0