(!&"/&%" kassa

Efter en hel kvälls jobb i den !"/(%#! kassan så är jag äntligen hemma. Har hänt sjuka grejer idag, så irriterande att jag inte orkar ta upp dem här ens.  Men alla andra fick sig ett gott skratt iallafall .

Imorgon är det jobb 10-19 igen. Ost är de som gäller då, äntligen!  =)
Annars så ska jag nog ta en tur till IKEA på torsdag tänkte jag.

Och nu har jag även hittat en lägenhet, en intressant, väldigt intressant. Får se om jag åker iväg och kikar på den, jag vill kan jag säga! För nu är jag trött på att bo hemma, jag vill flytta, och det är nu!

men just nu väntar iallafall en dusch och sen sova faktiskt. Har inte så mycket annat för mig.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0