Likgiltighet till allt.

Ibland kommer man till en punkt då man känner sig likgiltig till allt. Den känslan har jag just nu, känner mig inte sugen på något alls, inte taggad för någonting och helst av allt så vill jag nog bara... nej förresten jag är inte ens sugen på att sova mig igenom dagarna.

fråga mig inte varför jag känner såhär justnu, för det vet jag nog inte själv ens (jag har iallafall inte kommit underfund med det än) Men jag känner mig bara så trött på allt. Jag är vid den punkten då jag vill ha en förändring, vad som helst, bara en liten ändring i vardagen. Något att se fram emot och något som kan peppa en. Det känns som jag saknar det justnu.

men istället för att sitta här och vela det fram och tillbaks så tänkte jag att jag skulle gå och äta något, och sen åka iväg till jobbet.

har ni nånsin den känslan som jag har nu? eller är jag bara puckad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0