Loggar in av bara farten.

Nu har jag gått och lagt mig, får bli en tidig kväll eftersom väckarklockan kommer ringa 05.45 imorgon.
Egentligen så är jag inte alls på humör för att blogga, men så fort man sätter sig här så loggar man in och börjar skriva något av bara farten.

One Tree Hill då, jag blir helt tokig, serien är bäst, utan tvekan. Dock så kan jag tycka att den har blivit lite lite sämre än innan, men å andra sidan så måste man ju förnya för att hålla intresset uppe. Med det så menar jag absolut inte att serien har blivit dålig. Mark Schwan och de andra har verkligen lyckats med att göra en serie som kan hålla intresset uppe i så pass många säsonger. Inte alls som OC som kändes som de spårade ur mer och mer hela tiden.

Nu väntar jag på att A ska ringa så att vi kan prata lite.
godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0