Sovmorgon

Otroligt skönt att få lite sovmorgon , börjar ju inte förräns 1 idag så tänkte att jag skulle sova ut lite extra. Funderar som jag sa tidigare på att ta en sväng till Gränby C innan jobbet och kika lite eftersom det är typ min enda chans att köpa något nytt inför helgen. och då kan jag även aktivera mitt VISA kort. Yeah!

Jag känner justnu att jag har otroligt mycket grejer jag vill skriva här, bara skriva av mig för att slippa ha det inom mig hela tiden. Men det får bli att skriva det någonannanstans, eftersom det är fruktansvärt privata saker. Inget jag vill dela med mig till hela världen om.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka iväg tänkte jag, eller jag måste ju äta först men :)
förresten igår så hade jag mina första säljare på jobbet, nu känns det att man har ansvar när de kommer sådana och frågar efter en, MYCKET skön känsla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0