Vilka är ni? / Snygga SATC boxen

Haha, inte har jag gått och lagt mig inte. Jag sitter kvar på samma ställe som för en halvtimme sen. Kom på lite saker jag skulle ordna så.
Imorgon tänkte jag gå upp tidigt då jag ska se one tree hill innan jobbet, sen kommer även ett nytt avsnitt av 90210 i veckan, och antagligen gossip girl också.

Det är så tråkigt att svensk tv ska ligga så mycket efter.
Funderar på att beställa hem SATC boxen också, dels för att det är en bra serie men även för att det är en förbannat snygg box ;) men 600 kr känns lite mycket, iallafall just nu. =(  eller vi får se.. :) vad tycker ni?

ser att antalet läsare håller i sig och till och med ökar lite hela tiden. Vilka är ni? Skriv en rad och berätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0