090402

Jag har inte haft ork att skriva. Efter en inventering och en långdag (7-24 ungefär) så var man kasta sliten. Vi tog en ordentlig sovmorgon igår, och idag så var jag tvungen att gå upp och jobba kl 7 igen. Kan inte påstå att det var speciellt lätt, men efter frukost så vaknade jag till liv och fick en hel del gjort.

Fick även min deklaration, inte speciellt roligt resultat där inte, kommer väl till fjällnora och tillbaka ungefär i sommar på den skatteåterbäringen ;) . Blir nog bättre nästa år hoppas jag :) 

var ledig igår då som sagt, och träffade Malin, var på IKEA (det var stort), och träffade även Anna & Marie på stan sen. Mycket trevlig eftermiddag :)



Annars så är jag ledig i helgen, ska inte jobba på jobbet, tror jag, utan i lägenheten. det ska målas , lister ska fixas och kyl ska monteras. =) får se när krille kan börja tapetsera också, hoppas på snart! sen är det redo för inflytt =) .

imorrn jobb 10-19 iallafall. sen ledigt, mycket skönt. =)
nu har jag lite annat att fixa, sen ska jag iallafall försöka sova tidigt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0