090405

Allvarligt, hur länge kan man gå och vara förkyld ? Hur mycket snor kan möjligtvis finnas inuti en människa?! Jag blir tokig!
har gått runt och varit som i en bubbla väldigt länge nu, lock för öronen och förkyld konstant. Det är inte roligt längre..!

Helgen har iallafall varit bra, blev en kanonlugn helg. Jobbade till 9 i fredags. Ledig i lördags, fick en riktig sovmorgon, och jobbade sen i lägenheten.
Igår blev de också lugnt, träffade F när han slutat jobba o så. Tog det bara lugnt. :)
Idag har jag köpt lister, vi har jobbat på en massa i lägenheten.

nu ska jag ta och hjälpa till lite med maten tänkte jag, så att jag inte hungrar ihjäl :)
har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0