Lägenheten - lite bilder

Ja, nu är det dags att lägga in lite bilder tänkte jag. Bara tagna från mobilen, men ändå.


         
         
        

som sagt så är det inga riktiga toppenbilder eftersom jag inte har världens bästa mobilkamera direkt. Ska åtgärda det och ta lite nya fräscha kort :) . tror nog att syster har lite bilder också som jag kan ragga fram :)

iallafall så är första bilden på sovrummet, mitt i allt stök
tredje är på hallen, där vi satte upp en vägg och rev ner ett valv osv.
4-6 är köket som ni kanske ser, där det ska sättas nytt kakel och bli vita luckor.
7 är badrummet, som får va som det är tillsvidare :)
sista bilden är vardagsrummet också i allt stök.

Nu ska jag om en stund iväg och hämta lillebror på träningen, sen in till stan, och ev. träffa F sen, får se hur mycket klockan rinner iväg. Imorgon är de långdag på jobbet 7-18, halvdag som chefen kallade de ;) vet inte riktigt om jag håller med om de. haha.

Innan jag åker tänkte jag klicka hem lite nya kläder. Var på HM idag förresten, köpte en jättesöt tröja.
nu är de dags att fylla på vår- & sommargarderoben ( :

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0