090813

Först och främst måste jag tacka för den trevliga kvällen igår.
vi firade Malin, och jag fick dessutom se deras lägenhet, mycket fin var den!
När alla tjejerna drog sig mot krogen, drog jag mig dock hemåt (hade gärna hängt med ut), eftersom jag började jobba 07,00 imorse. Men hoppas att ni hade kul! =)
Ska lägga upp lite bilder snart!

Idag var det jobb, superbra dag! =) vi plockade superfort och jag tillbringade hela eftermiddagen med att plocka ett antal kolonialpallar =). kul med lite omväxling ibland, dock sjukt varmt! Jag är ju van med min kyl ;).
Har också städat, krossat o beställde, och tro det eller ej, jag kom hem i tid! För er som vet så är detta något väldigt ovanligt för mig, som oftast blir kvar på jobbet, om inte i butiken så i personalrummet, i både 1 eller 2 timmar efter man egentligen slutat ibland.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog lugnt iallafall.
Ska laga lite mat nu, kanske några matlådor, så att man slipper det imorgon och på lördag? Behöver iallafall 5 st tror jag. Får se om de går att fixa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0