Rensning

Det är ruggigt farligt när man kommer hem från jobbet att tänka att man ska lägga sig och vila några minuter. Iallafall för mig, jag somnar på en gång. återigen så somnade jag och sov i säkert 1½timme, vilket innebär att jag är superpigg justnu. och dessutom hungrig (?) vilket känns väldigt jobbigt.

Har varit lugnt ikväll, har rensat lite kläder och så bara. Imorgon är jag ledig, så då ska jag åka runt lite och fixa lite saker. :) På fredag är de ju som sagt dags =) .

och ja, jag ska göra nåt åt designen, jag orkar bara inte nu.
och nu måste jag försöka hitta något att äta..

Kommentarer
Postat av: Mickis

tjolahopp! fan va kul att du ska flytta!! kommer att halsa pa dig hela tiiiiden nar jag kommer hem! :) Har du gastparkering? ;)

Postat av: jennytuvesson

SV ; haha , nähe vart då ? ;o kan de vara för att någon brukar sitta vid min dator ? ^^

2009-02-18 @ 18:52:17
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0