Fredagkväll hemma

Ja, det är en helg med jobb som väntar, men får se om jag kanske unnar mig något roligt imorgon. Även fast humöret inte är på topp så måste jag hitta på något. En kväll hemma räcker.

Idag, vilken chock jag fick när jag kom till jobbet och fick veta att jag egentligen slutade 4. Så var fjärde fredag eller något sånt så jobbar jag alltså 10-16, ganska nice. Men eftersom jag ställt in mig på att jobba till 7, och Monica sa att de fattades folk i kassan så var jag snäll och satte mig i kassan i 2½ timme. Jag blev rastlös, men jag tjänade lite extra pengar =) vilket är bra då det är bilskatt, tandläkare och en flytt som väntar. För nu är det faktiskt dags att ta tag i det här med flytt. Jag vill inte bo hemma längre.

Nu ska jag och mamma (som faktiskt blev ensamma här ikväll) kolla på resultatet i Let's dance,  som är det enda som gått att titta på ikväll. Tror och hoppas på att jag sett Carl-jan för sista gången i det programmet. Efter detta tänkte jag ge mig på att ge den nya serien med Christina Appelgate en chans. Samantha, som den heter, kanske inte är jättetokig ändå. Eller så går jag och lägger mig.

Nu ska jag iallafall gå till tvn igen.
Vad har ni roat er med ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du är bäst, glöm aldrig de!

2009-01-19 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0