Seg kväll hemma.

ja, nu känner jag mig lite lugnare och kan kanske klara av att få ihop ett någonlunda ordentligt inlägg här iallafall.
har varit uppstressad en längre tid, eller egentligen tror jag att jag är född lite med stressen i mig. Å andra sidan tycker jag om att stressa ibland, känna att man har fullt upp och att man hinner med allt till slut.

Idag jobbade jag ju som sagt, tänkte att jag skulle komma iväg i tid.. kommer iväg kvart över 4, istället för 4. Racar (stavas det verkligen så?) ner på stan och skriver kontraktet på lägenheten, som är min, så snart alla papper är klara. Vilket känns hur bra som helst! Har känts konstigt senaste dagarna, har nog inte riktigt fattat, och kan inte påstå att jag gjort det nu heller. den dagen jag står där med nycklarna i handen, då kommer jag förstå, först då :)

ikväll har jag tagit det lugnt. ska nog faktiskt ta och gå och lägga mig snart, så att man får ordentligt med sömn tills imorgon, ska upp kvart i 6, jobba till 4, och sen full rulle hem för att duscha, fräscha upp sig, käka och sedan vidare till.. ja vardå? Det vet jag inte riktigt än, under morgondagen kommer förhoppningsvis lite klarhet i den frågan. egentligen inte någon riktig koll på vilka vi är ens. Jag, Malin, Anna, Jeanette (hörde jag nått om) o sen hörde jag rykten om att många andra ska ut också, så att det vankas en bra kväll, det är bara en känsla jag har :)

Så, vad ska ni pyssla med ikväll?
Själv tänkte jag gå och kolla ut på vad jag ska ha på mig imorgon, så att man slipper det problemet imorgon när man ska stressa runt hemma.
Ett problem mindre då iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0