Aktivt

Har varit riktigt aktiv idag, tog en liten sovmorgon, har städat, dammsugit hela lägenheten, tvättat en hel massa maskiner, varit på jobbet en sväng och nu även bakat muffins.  Superduktig känner jag mig!

Nu ska jag snart ruscha ner till tvättstugan och hämta mig förhoppingsvis torra tvätt.
Sen ska jag laga lite mat, middag och matlåda.

Snart midsommar också, en helg som faktsikt kommit lite i skymundan pga det tråkiga vädret som ska vara. Min midsommar blir inte så jätteplanerad heller, just eftersom jag jobbar lördag och söndag, 9-19 båda dagarna. Lite tugnt men sjukt bra betalt:)

Imorgon efter jobbet så blir det nog iallafall Öregrund, om vädret tillåter. Hem sent på fredagkväll. Så som ni förstår så har jag inga planer på att tokfira midsommar. Hoppas bara på att vädret blir bra, speciellt utåt kusten :) Vad ska ni hitta på i midsommar? Finns det några roliga planer?

Och vill även säga grattis till emelie idag. 21 år. Grattis grattis.

hämtade ut mitt nya körkort idag också förresten, så nu har jag återigen ett i min ägo :) Ikväll blir det en promenad till Gränby och kolla lite, förhoppningsvis hitta något att ha på sig :)

Och jag är även sjukt sugen på resa i sommar och i höst. Dels med F i sommar, och med er tjejjer i höst? vad säger ni? Underbara grekland som Mickis och jag pratade lite löst om förrut?
Sista minuten resor i sommar däremot ser riktigt tomt ut på. Mycket tråkigt :( Hoppas det vänder!

Nu ska jag hämta tvätten.
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0