Vadå helg?

Förlåt Mickis att jag inte lagt upp bilderna än, men jag har inte hittat sladden till datorn, återkommer med dom så fort jag har den ;) .

Idag har det vart fullt upp. Först jobb, sen direkt till Bellman och träffa min älskade kusin som tagit studenten, stort grattis till till stumpan! Även Krille, min andra kusin tog studenten idag, men hade inte möjlighet att åka ut dit. Grattis till båda!
 
Hem , duschade, lagade matlådor och sen över till Fredrik och kollade på deras förberedelser för imorgon, då de åker till Magaluf. Mycket avundsjuk! :(

I helgen är det jobb som gäller. Får se om jag kanske lyckas trycka in något roligt imorgon kväll, någonlunda lugnt, men ändå nått kul! Ska även hinna med att rösta imorgon, och sen behöver jag handla lite också.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig så att jag kommer upp imorrn. Sarah åker ju med mig också, så kan ju inte komma så sent


- And I'm gonna miss you like a child misses their blanket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0