Ledig

Godmorgon!

Eller jag har fakitskt varit vaken ett litet tag, men idag, när jag var ledig, så kände jag verkligen att jag kunde unna mig att sova ut. Kände mig dessutom inte speciellt pigg igårkväll så det var skönt att inte ha något att passa idag.

Nu ska jag iallafall äta lite lunch med mamma, sen så blir det en sväng till stan, får se om jag får tag på syster min så kanske vi åker till lägenheten och målar lite. Inte så roligt att göra det själv ju : ) Ska försöka ringa henne nu tänkte jag .

Annars då?

Väntar och väntar, men aldrig kommer det ut något nytt one tree hill eller gossip girl :( det borde vara på gång snart! hoppas på det!
 
Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer :) .
ciao!

Kommentarer
Postat av: linda

de kommer nästa vecka. :)

2009-03-11 @ 13:45:53
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0