Lugn helg (:

Det ser ut att bli en lugn lördagskväll. Dels så är jag inte alls sugen på att göra speciellt mycket o dels så är jag smått sliten faktsikt.

Igårkväll var supertrevligt, åkte direkt efter jobbet till Busan, med emelie, o så var vi där några stycken tog de lugnt, drack något glas vin och bara umgicks. mycket trevligt! och borde göras oftare :)

imorgon blir det jobbande i lägenheten, förhoppningsvis iallafall. har stått ganska still där nu ett tag så hoppas att det börjar röra på sig igen :) så att man kan flytta in. Jag har ju sagt att jag ska vara inflyttad tills Mic kommer hem, så jag får ta och skynda på lite ;) .

men det blir som sagt en lugn helg, nästa blir det lite festligheter i istället. Min jobbhelg dock, så inget tokfestande, men ändå lite.

vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jobba jobba jobba! :D



2 veckor kvar!

2009-03-23 @ 04:52:28
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0