impossible means nothing

Jobbat idag också. Jobbar ganska mycket, därav att jag inte skriver så mycket.
nu har jag iallafall kommit hem och ätit mat, mamma och pappa är här och hjälper mig att fixa lite.
Funderar på att åka iväg och fixa lite saker på gränby.

imorgon var det också kortdag på jobbet tydligen, mycket mysigt =) . Lördag är de jobb, och sen fest, wii :) jag kommer vara taggad som få.
men jag ska ta de någonlunda lugnt, eftersom jag jobbar även söndag.

Har kollat ifatt alla one tree hill jag missat, och man blir inte besviken kan jag lova (: den där riktiga one tree hill känslan finns där. :) .

nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0