en galen helg

det har varit en fullkomligt galen helg.
jag är sjukt trött och vet inte var jag ska ta vägen, kommer somna tidigt ikväll det kan jag lova iallafall.
Igår så var det upp tidigt för att åka med till pappas jobb och sedan till mitt jobb vid 12 och jobba fram till 8. Efter en dag, så var det vidare ut till Knivsta, fortfarande totalt uppe i varv. Vi hamnade hos Jocke, och det var massa trevligt folk där, det var en nice kväll, och förfest/fest när jag fyller år är bokad, right Kakan? ;) .

somnade runt halv 5 och när vi vaknade imorse så tog jag o emelie oss in till stan, och käkade och träffade på lina, linnea m.fl. som stod och sålde kola till något med skolan. åkte hem nu med 4 bussen och är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen.

hade jag orkat hade jag tagit mig ut till knivsta igen för att kolla på grabbarnas match, men orken sviker så jag hoppar det. ni får uppdatera mig om hur de gick sen bara (:

nu ska jag sova, eller något .
helgen har iallafall var topp topp topp!  :)

Kommentarer
Postat av: rudolf

crap...

2007-12-02 @ 17:50:19
Postat av: Annika

??

2007-12-02 @ 18:39:06
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0