i brist på annat... (:

När är du född: 14 december 1988
Bästa egenskap: För det mesta alltid glad ?
Sämsta egenskap: Otålig som satan.
Anser du själv att du är snygg: Det finns väl alltid saker man vill ändra på ellerhur?
Sex före äktenskap: Finns det något annat?
Är du svårflörtad? Folk brukar säga det, jag vet inte .
Är du kär? Ja det är jag <3
Har du pojkvän? Yes!
Tycker du sex är viktigt i ett förhållande? Inte det viktigaste, men visst spelar det roll..
Det här tänder mig: Ett strålande leende
Favoritalkohol: Oj, mycket .. allt som inte får mig att må dåligt (;
Framtidsplan: Nämn inte ordet framtid!
Tre prylar till en öde ö: mobil, mp3 & säng
Är du vegetarian eller vegan? Nope, skulle aldrig klara mig..
Vem/vilka vet mest om dig? Oj, Hannah, Emelie, Julia & Cheri tror jag .
Något alla vet om dig: Haha, det som det visste..!
Vad blir du glad av? När folk i min omgivning mår bra, då mår jag också bra.
Vad gör du när du blir ledsen? Gråter eller slår på saker..
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Mobilpåfyllning, sen varierar det.
Vad längtar du till? Imorgon, då jag ska åka till Borås
Vad är skönhet? Skönhet ligger i betraktarens ögon.
När grät du senast? Oj, det vet jag inte.. brukar undvika det faktiskt ?
När skrattade du senast? Typ nyss .
Vad är du rädd för? Att förlora någon som står mig nära..
Motto med ditt liv: Lev livet som det inte finns någon morgondag!
Vem tycker du synd om? Det finns alltid nötter jag tycker synd om..
Vem tycker inte om dig? Jag kan inte säga någon på rak arm. Brukar inte engagera mig i sånt .
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Cheri
Har du bra självförtroende? Jo det tycker jag .
Älskar du livet? Ja, det gör jag!
Har du en bästa vän? Jag har många vänner som står mig nära
Är du social? Japp japp japp =)
Jag tror på: Mig själv
Kan du alla orden i nationalsången? Ja, det kan jag
Favoritpizza? Hawaii
Chips eller popcorn? Chirre så klart!
Apelsin- eller äppeljuice? Älska Apelsinjuice
Vem är den senaste var  ute med, vart var ni? Emelie, Lina, Malin, Susanne, Marie, Hanna, Kattis, Jocke, Micke, Mickis, Simon m.fl. Vi var på Escobar
Favoritchoklad? Ljus ! Marabou Daim är inte helt fel ;)
Är du bra på matlagning? Jag kan om jag vill
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? Nej, haha..
Vad var det senaste du handlade? Nått onyttigt antagligen
Har du kräkts offentligt? Ja .
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, mycket möjligt
När besökte du ett sjukhus senast? Länge sen.. Jag skadar mig aldrig.
Vad har du i din väska? Maaaassa saker; mobil, mp3, lypsyl, spegel, smink, ipren och annat viktigt ?
Vad är du tacksam för idag? Att lovet äntligen är här!

Nej gott folk.
nu börjar melodifestivalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0