ännu mera kväll

sorgligt att jag sitter här och skriver för ungefär 4e gången idag.
har precis kollat på filmen som gick på 3an, Here on earth eller nått hette den, och jag kan ju inte förneka att en och annan tår var på väg att komma. Jag klarar inte av såna filmer där det är sorgligt och så .

Pratade också med älskling :) . Jag önskar att jag vore där . jag VILL vara där ..
jag vill träffa dig nu

i brist på annat

Tre saker som finns vid bordet jag sitter vid:
- mobiltelefon
- lampa
- dator (NÄÄE?!)

Tre saker jag gör justnu:
- tuggar
- skriver
- kliar mig på axeln

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- gifta mig
- göra en tatuering
- ha njutit ordentligt av livet

Tre saker jag kan:
- Säga vad jag tycker och tänker
- Ställa upp när det behövs
- Hoppa på 1 ben ( i brist på annat, okej?)

Tre saker jag inte kan:
- ljuga
- vissla
- göra saker oplanerade

Tre saker jag tycker att man ska göra:
- Lyssna på dig själv, och ditt hjärta
- Respektera folk i din omgivning
- Våga lev!

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Att vissla
- Att laga riktigt riktigt god mat
- Att kunna leva för stunden.

Tre favoriträtter:
- Tacos
- Kladdkaka (räknas det?)
- Nästan allt som innehålle kyckling ;)

Dags o göra nått vettigt av livet kanske?
Vettigt? tveksamt!
Ciao!








Kommentarer
Postat av: Amelie

Den filmen är sjukt bra ^^

2007-06-06 @ 10:25:07
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

Det var den faktiskt, och även sjukt sorglig =(

2007-06-06 @ 10:31:17
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0