Äntligen helg!

Äntligen så är det snart helg. Eller jag har ju redan fått helg eftersom att jag är LEDIG imorn ;) Woooho! Ska kolla upp hur bussarna går till Enköping imorgonbitti också . Ser fram emot en sjukt rolig helg med fester på rad =) . Weii! Kommer kanske vara en trött Annika som kommer tillbaks på söndag. (;

Dagen idag har vart lugn och skön. Började med handel, som är den lättaste kurs du kan tänka dig. Efter det så var det religion med en improviserad redovisning , info och layout och engelska prov. Hur skön dag som helst eftersom jag tycker provet var lätt =).

Längtar till APUn nu, för när den sätter igång slipper man tänka på allt vad skolarbete heter och man kan bara ta det lugnt =) . Bara glida runt och vänta på att påsklovet ska komma . Då ska de bli så otroligt roligt, får ju dessutom sällskap av älsklingen hela sista APUveckan så får vara med honom i hela 2 veckor =) . Mycket trevligt! Blir dessutom röjj på påskafton ! ;D Annika ser fram emot det !

Nej, jag måste verkligen börja småpacka lite redan nu
annars blir det stressigt sen (;
Ha en bra helg allihopa . Efter helgen har jag förhoppningsvis lite bilder att lägga upp i allafall!
På återseende !



image18

Emelie & Jag .
En kväll att minnas !


i brist på annat
min kvinnliga sida:
[ ] köpt en hårfön?
[ x ] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[ x ] följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[ x ] pratat känslor?
[ x ] tänkt på att matcha mina kläder?
[ x ] berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[ x ] ringt upp en person utan konkret syfte?
[ ] funderat på namn åt mina barn?
[ ] insett storheten hos barbra streisand?
[ ] druckit cosmopolitan?
[ x ] sett ett avsnitt av "sex and the city"?
[ x ] sett två avsnitt av "sex and the city"?
[ x ] känt mig sugen på en kopp te?
[ x ] känt glädje över att få blommor i present ?
[ ] gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[ x ] blivit arg utan anledning?
[ x ] gråtit efter nio fyllda år?
[ x ] brytt mig om h&m:s val av modell?
[ x ] pratat skvaller?
[ x ] varit arg/sur utan att tala om det?
[ x ] kramat en kille?
[ x ] dansat?

totalt: 17/22

min manliga sida:
[ x ] ljugit om hur mycket jag har druckit?
[ ] ätit en blodig stek?
[ x ] läst en biltidning?
[ x ] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[ x ] lovat att ringa dagen efteråt & sedan struntat i det?
[ ] skött grillen under en grillfest?
[ x ] läst en bok av jan guillou?
[ ] läst ett nummer av slitz?
[ x ] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad?
[ ] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] gått på en ulf lundell-konsert ?
[ ] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] sett alla die hard- & rockyfilmerna?
[ x ] diskuterat bröst?
[ ] gjort lumpen?
[ x ] läst nick hornby?
[ x ] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[ ] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[ ] enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar?
[ ] lagat någonting på egen hand?
[ x ] skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[ ] tävlat i att dricka öl?

totalt: 10/22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0