Tisdag

Hade nationella prov i engelska idag, och nu är äntligen alla dem avklarade . Gick rätt bra tror jag , ska nog vara ett G iallafall . :) Slutade efter provet och gick då med Amelie och Malin ner till Hattbaren och hämtade studentmössorna. Väl där nere kom även Emelie. Man ser hemsk ut i mössorna egentligen , men som sagt så är det ingen som tänker på det den 8 juni ;) Nu är det inte långt kvar, och den dagen kommer bestå av så blandade känslor..

Idag har jag pluggat organisation och ledarskap. jag börjar kunna lite nu tror jag. men boken är så himla tråkig att läsa så det går mest in i ena örat och ut i det andra.. illa illa.
Och imorgon kommer Andreas hit också :) Jag har längtat efter dig älskling! . Sen kommer det dröja massa innan vi ses igen och det känns inte kul alls :( Dumma Borås stad som också lägger studenten den 8 juni!!!

Nej, jag ska göra något annat .
Här har jag inget vettigt att skriva .
Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0