goodmorning sunshiiiine.

sunshine är väl att ta i lite, det är snarare halvt regn ute.
inget kul alls !
men håller tummarna för att det bra vädret kommer till helgen istället..

idag ska jag nog bara ta det lugnt, jag är ju arbetslös så har ju tyvärr inte mycket att göra, tyvärr.
förhoppningsvis så kan det hela få en vändning imorgon, iiih, jag är nervös!

på söndag, Borås motorstadion , SM . JAG LÄNGTAR !

ska gå iväg och kolla om posten kommit om ett tag och hoppas på att min jacka har kommit.
har väntat på den i över en vecka nu, får hoppas att den passar bara, men de kan man väl antagligen glömma lika fort som man kom på det. sån tur har jag aldrig (:

nej om man skulle hoppa in i duschen o kolla posten sen.
ursäkta mitt lilla uppehåll av bilder på bilddagboken dessutom men vi måste lämna in datorn så att de kan fixa en usb-port som de lyckades ha ur förra gången vi hade den inlämnad .. jävla idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0