1½ timme.

Hur kommer det sig att jag aldrig kommer iväg från jobbet då jag har tänkt? Idag slutade jag 4, då jag började beställa. Var klar vid kanske kvart i 5, då jag suttit och fixat massa i datorn också. Tänker att nu ska jag gå hem, säger hejdå till Mia, som ska börja beställa då och tänker att jag för en gångs skull kommer iväg före henne. Väl uppe i lunchrummet sitter massa folk, och jag blir sittande där till kvart över 5, då Mia redan hunnit iväg innan mig. Sitter där och pratar och har mig, och kommer iväg från jobbet vid halv 6, efter att ha pratat med Emelie ett tag. Lyckat, bara 1½ timme efter dagens slut. Men imorgon ska jag försöka komma iväg bättre

Jobbar hela helgen, men redan imorgon kommer de va rusch, och då menar jag verkligen ruschigt. De kommer bli kul =)
Ikväll ska jag iallafall ta det lugnt, ta ett bad och kanske till och med slå in lite julklappar, om jag orkar vill säga.. :)

Annars då? Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0