seg

jag är sjukt seg. det är nog förkylningen som gör det måste jag säga.
det var lugnt på jobbet idag, förvånansvärt lugnt för att vara fredag. så timmarna rusade på bra, helt plötsligt var den 8 och dags att sluta.
imorgon börjar jag jobba 9 och inte 9.30 som jag hela tiden trott. men en halvtimme hit eller dit..! är dessutom inte mycket att göra den tiden heller så.

annars så har jag färgat håret på min syster ikväll, det blev faktiskt bra tycker jag. jag gjorde inte så myckt men sköljde iallafall ur det ;) . bättre än inget, ellerhur ;).

imorgon då, jag måste prata med dig Amelie! slänger iväg ett sms snarast!
ska packa och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon..
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0