Söndag

söndag och ännu en helg till ända.
Andyälsk har varit här hela helgen och jag har haft det underbart! jag älskar dig mest av allt !
igår så var det fullt upp, vi kollade fotboll, käkade pizza, kollade melodifestivalen och satt och drack och umgicks lite hemma hos Emelie hela kvällen. En helkväll som var topp! thaaank yoou guys!

idag åkte älskling hem, och det känns lika tråkigt som alltid. nästa gång han kommer hit så ska han vara här i 2 veckor typ och det kommer vara underbart!! :)

längtar till i sommar, och turkiet, och till hösten när jag förhoppningsvis får min älskade många mil närmare.
jag vill ha dig här jämt älskade.

nu ska jag mysa ner mig i ett varmt bad, kanske lägga en ansiktsmask, en bra bok och bara ta det lugnt.
imorgon börjar en 6 dagar lång arbetsvecka :)
och imrgon kommer även en efterlängtad lön =) .

nej nu väntar faktiskt badet .
bilder från i lördags kommer allt eftersom att komma upp, kanske inte här men på bilddagboken iallafall.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0