avklarade visningar

så då har vi varit på 2 visningar ikväll. ganska intressant faktiskt och det är sjukt hur olika mäklare kan vara.
Den första lägenheten var bra lägesmässigt men det var massor att göra på den, och det känns inte som jag är så jättesugen på den, eller jag vet inte. skrev iallafall upp mig på intresse så imorgon så ringer mäklaren mig och berättar..

den andra lägenheten kollade jag egentligen bara på för skojs skull eftersom den såg så sjukt fräsch ut. och det var den, ni skulle sett kök och badrum, jag DOG. men den var alldeles för dyr och med en massa pensionärer som det var där så går den nog upp fint i pris (eftersom sådana sitter på massa pengar)

annars ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. har inget speciellt planerat, får se om det är något bra på tvn.
A kommer hit imorgon och jag vet att han har massa bra filmer med sig, Me like!

Nu ska jag se om det är något bra på tvn ikväll, vilket det antagligen inte är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0