workoholic?

idag är jag helt utslagen, inte bara av jobbet , utan också utav värmen tror jag. Det i kombination är inget bra. Imorrn börjar jag inte jobba förrän 3 iallafall så då kan jag äntligen sova ut :) . Trodde att jag jobbade till 19.30 bara, men självklart så hade jag kollat fel på schemat, det var personen över mig som slutade då, jag jobbar till stängning. kul!

annars i veckan är det mest jobb som väntar. jag har 2 dagars ledigt och då ska jag bl.a. hinna vaccinera mig och antagligen klippa mig också. på lördag är det jobb & fest som väntar. blir riktigt nice :)

nu ska jag ta och sätta på mig pyjamas och sen ska jag faktiskt sova. för så trött är jag..
måste också erkänna att jag varit dålig på att kolla de inledande matcherna på EM, men jag ska bättra mig :)

nu är det sovdags, jag har verkligen ingen ambition idag.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0