Distansförhållanden, IKEA & Insider

tänkte ge mig på en liten uppdatering innan jag går och myser ner mig bredvid A.
idag har vart lugnt, har handlat och på kvällen blev det en sväng till IKEA. syster köpte lite saker och jag införskaffade mig en vas och en blomma :) . blir fint i rummet, har planer på att möblera om, ska bara fundera ut hur =) .

hört och läst mycket om mordet i surahammar idag, väldigt hemskt är det, riktigt tragiskt. usch. ibland undrar man om det är sverige vi lever i eller om vi börjar likna USA. för där är sånt vardagsmat, känns det som (fördomar).
dessutom kollat på efterlyst, som är ett av mina favvoprogram, hasse aro är grym.
nu står insider på, och aschberg är också en av de bästa tv-profilerna som finns. tv3s bästa program, lätt!
vad anser ni om dessa program?

imorgon blir det bowling och så , blir nog en lugn kväll, sista med älsk innan han åker hem på lördag. känns tråkigt och tomt, men det kan nog vara skönt ändå, vi har ändå levt väldigt intensivt men varann i 2 veckor, men hey, det har ju fungerat smärtfritt? så folk som tror att de kommer bli en chock för oss o flytta ihop i framtiden, ni anar inte hur fel ni har! på somrarna har vi umgåtts hela sommarlovet , och det har gått bra. det är intensivt och inte alls samma sak som om o flytta ihop, då lever man på ett annat sätt, och är inte beroende av att göra samma saker hela tiden osv.
vad har ni andra för åsikter om distansförhållanden och att flytta ihop helt plötsligt, har ni några erfarenheter?

nu ska jag gosa med A, kolla någon film.
godnatt gott folk så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0