måndag & ett litet uppehåll

ledsen för mitt lilla uppehåll men jag jobbade igår och var helt trött när jag kom hem så orkade inte skriva något alls.
det var lugnt på jobbet igår och antagligen var alla bakis efter bandyfinalen (det var iallafall robbans tanke) . jobbade 8,5 timme, fick betalt för 17 , handels har bra avtal = ).

idag har jag haft körlektion, körde landsväg. gick bra men hade ont i fötterna efter, suttit och spänt mig lite för mycket.
och dessutom kan jag vänge utan och innan nu, jag lovar ;) .

var i stan med A. idag, vi åt på subway, och jag köpte fler grogglas och även texmex tallrikar. bara köper grejer hela tiden, i väntan på att kunna flytta hemifrån. och jag håller ögonen öppna, så då tillfälle ges, då är jag borta! (:

image103

lördag då, då väntar utgång, om de blir tacokväll först eller ren förfest väntar vi på besked om (:

Kommentarer
Postat av: Mickis

Du, hur var det man skulle paya för halkisen?

2008-03-17 @ 18:04:01
URL: http://forattjagfinns.blogg.se
Postat av: Annika

Mickis, antingen på deras pg-konto senast 7 dagar före. eller så betalar man med kort på plats, de tar inte Amex & Diners. (:

2008-03-17 @ 20:33:22
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0