slut som artist.

jag är helt slut, dagen har varit jätterolig faktiskt, det har funnits saker att göra hela tiden nästan och då går tiden fort, men oj vad trött man blir istället. eftersom en av kassorna gick sönder idag så var vi en kort i kassan och jag fick då gå ut och plocka chark istället i någon timme. Det blev millånga köer och för att kompensera detta så bjöds det på godis. En fin gest tycker jag . :) såg även att jag fått en charktid och ska jobba frukt också, det blir bättre och bättre = )

I övrigt så är det helg på riktigt nu, jag jobbar enbart 3 timmar imorgon (jag fick ingen ledig helg, Malin) 11-14 står på schemat och det känns ändå helt okej. Ska in till stan med pappa innan och fixa diverse saker inför kvällen. Då står utgång på schemat och jag hoppas det blir en kul kväll!

jag hann aldrig handla idag heller, får göra det imorrn efter jobbet istället. och som svar på kommentaren i föregående inlägg om jag får rabatt när jag handlar på jobbet så är svaret nej, vi betalar samma priser som övriga kunder, just för att det är så billigt ändå. så inga rabatter, men mycket smidigare o handla där än på annat ställe.

nu ska jag hoppa in i duschen, sminka av mig, smörja in mig och lägga mig i min stoora säng och sova (för justnu känns det som om ögonen går i kors på mig.) gillar dock inte att sängen är så stor, A. får komma hit snart och ta lite plats i den ;) .

mot duschen & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0